بهترین چیز...

قالب سبز


عشق یعنی علاقه ذهنی
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یعنی علاقه ذهنیو آدرس alonem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوگو دوستان

 

 

با تو ام اي سهراب...اي به پاكي چون آب.
يادته گفتي بهم تا شقايق زنده ست زندگي بايد كرد. نيستي
سهراب ببينی كه شقايق هم مرد ، ديگه باید به چه کسی دلخوش کرد.

يادته گفتي بهم ، اومدي سراغ من نرم و آهسته بيا كه مبادا تركي برداره چيني نازك تنهاییت. اومدم آهسته نرمترازيك پرقو .خسته ازدوري راه. خسته وچشم به راه.

 

 

يادته گفتی بهم ، عاشقی يعني دچار، فكر كنم شدم دچار . تو خودت گفتی چه تنهاست ماهی اگه دچار دريا باشه، آره تنها باشه يار غمها باشه.
يادته می گفتی گاهگاهی قفسی می سازم ، می فروشم به شما تا با آواز شقايق كه در آن زندانی است دل تنهاييتان تازه شود.

ديگه حتي اون شقايقی كه اسير قفسه سهراب! ساحل يه نفسه ، نداره تازگی برای اين دل تنهايي من، پس كجاست اون قفس شقايقت ، منو با خودت ببر به قايقت .
راست مي گفتي كاش مردم دانه هاي دلشان پيدا بود...آره... كاشكي دلشون شيدا بود.
من به دنبال يه چيز بهترينم سهراب ، تو خودت گفتي بهم بهترين چيز
رسيدن به نگاهی ست كه از حادثه عشق تر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 13:26 ] [ MOHAMMAD ]

.: Weblog Themes By GreenSkin :.

درباره وبلاگ

در چشمانم تنهایی ام را پنهان می کنم در دلم ، دلتنگی ام را در سکوتم ، حرفهای نگفته ام را در لبخندم ، غصه هایم را
امکانات وب